Wikia

''Gebubbeld'' is de 25e aflevering van het 3e seizoen van Steven Universe. Het is ook de laatste aflevering van seizoen 3.

Synopsis

Steven zit vast in een bubbel.

Het Verhaal

Nadat Steven de ruimte is ingeblazen door Oogbal, zit hij vast in een bubbel, om zo toch zuurstof te krijgen. Hij gaat met een sterke snelheid door het heelal. Na een tijdje bots hij met zijn bubbel tegen Oogbal. Ze praten over dat ze samen naar hun dood gaan, en dat ze dat niet erg vinden.

Oogbal verteld dat zij graag Roos Kwarts zou willen ontmoeten. Steven verteld dat ze geluk heeft, en verteld dat Roos Kwarts in hem is gegaan. Oogbal geloofd dat niet, maar Steven laat zijn steen zien, maar Oogbal geloofd het nog niet. Steven laat ook Roos' schild, maar zij geloofd het nog steeds niet. Na een tijdje komen Steven en Oogbal bij meteorieten, en Oogbal wordt geraakt, recht op haar steen, en valt flauw. Steven maakt een bubbel om Oogbal, en trekt de bubbel naar zich toe. Oogbal begint raar te doen, en Steven verteld dat hij haar steen kan genezen. Hij geeft een likje over de steen en de steen is weer gerepareerd. Oogbal komt erachter dat het wel echt Roos Kwarts is, en Steven verteld dat hij het al had gezegd.

Oogbal wilt de Roos Kwarts steen hebben, om zo een held te worden op de Thuisplaneet. Want Roos Kwarts had Roze Diamant vernietigd. Steven ontwijkt het, maar na een tijdje lukt dat niet meer. Hij haalt de bubbel weg en duwt Oogbal verder de ruimte in, en maakt snel weer een andere bubbel. Steven valt langzaam in slaap.

Later komt het Dodend Oog aan bij Steven, en trekt de bubbel naar binnen. Steven wordt wakker en ziet Granaat, Amethist en Parel. Parel en Amethist zijn zo blij dat ze moeten huilen, en Steven ook. Daarna moet Granaat ook huilen van blijdschap, en het schip gaat richting de Aarde.

Kenmerken

Personages

Objecten

Locaties

Muziek

Video's