Wikia

Wacht. Dus we gaan gewoon naar buiten om rond te lopen?

Robijn, bijgenaamd Beentje door Steven, is een Thuisplaneet Steen die haar debuut maakte in ''Bevel van de Diamant''. Ze is een Era 2 steen en de jongste robijn in de groep. Zij en de andere robijnen waren gestuurd door Gele Diamant om Jaspis te vinden. Ze was voor het laatst gezien in de ruimte, waar ze zweefde nadat Steven de luchtsluis opende in de Maan Basis. Het is onbekend of ze was gered door Navie.

Uiterlijk

Haar outfit is kastanjebruin met een Gele Diamant symbool. Ze draagt een bruine korte broek. Haar kleur is het donkerste van de robijn groep.

Persoonlijkheid

Ze lijkt het meest verward te zijn, en weet bijna nooit wat te doen. Ze is ook zeer voorzichtig, en schuilt achter andere dingen. Ze vergeet vaak wat ze is aan het doen, wat haar missie en waarom ze naar Aarde kwam.

Geschiedenis

''Schuurmaatjes''

Beentje arriveert op aarde in het Dodend Oog met de andere robijnen, met als doel om Jaspis te vinden voor Gele Diamant.

''Bevel van de Diamant''

Komt nog

''Aardbewoners -Deel 2''

Lapis Lazuli heeft Beentje en de andere robijnen gebubbeld in waterbubbels, nadat ze terug op Aarde zijn gekomen om Jaspis te vinden.

''Terug naar de Maan''

Komt nog

''Gebubbeld''

Beentje is weg aan het zweven van haar andere groepsgenoten.

Vaardigheden

Robijn bezit standaard Era 2 steen vaardigheden.

Fusies

  • Wanneer ze fuseert met meerdere robijnen, zoals met ''Doc'', ''Oogbal'', ''Navie'' en ''Armpje'', vormt ze een grotere robijn

Relaties

Verschijningen