Wikia

De Rutiel Tweeling zijn niet aangepaste Stenen die wonen in een verlaten Kraamkamer op de Thuisplaneet onder andere defecte of abnormale Stenen bekend als de Off Colored . Ze maakten hun debuut in "Off Colors". Ze vormen een defect Gem, waarbij twee edelstenen hebben verenigd in een tijdens de vorming (en delen van een lichaam en edelsteen).

Personage

De Rutiel Tweeling worden getoond om behulpzaam te zijn. Zij spreken vaak ofwel afwisselend woorden, fragmenten, of zelfs zinnen. Ze hebben ook vaak herhalen wat de ander gezegd, maar op een andere manier. Ze worden ook getoond nieuwsgierig te zijn over Lars en Steven 's buitenlandse levensstijl.

Uiterlijk

Het Rutiel Tweeling vormen een lange, slanke Gem met kort kastanjebruin haar dat eindigt in een punt aan de bovenkant en licht rode huid. Ze hebben een paar van de benen en armen, maar twee torso's en hoofden. De edelsteen heeft een "Y" vorm en is gelegen aan de navel. Hun lichaam moet niet worden verward met zijn gedwongen fusie . Volgens Rebecca Sugar , is hun ontwerp gebaseerd op een "gem misvorming", wanneer een juweeltje is gesplitst in twee het maken van een V-vorm.

Edelsteen Informatie

  • Rutiel komt in een grote verscheidenheid van metamorfe en stollingsgesteenten voor, doorgaans in kleine hoeveelheden. Rutiel is een belangrijk ertsmineraal voor titanium (Ti). Het komt in winbare hoeveelheden voor in sommige zware-mineraal zanden.
    Steven Universe Dutch Wikia Rutiel Edelsteen Informatie

    Een echte tweeling Rutiel

  • Rutiel wordt gebruikt in laselektrodes voor lassen met beklede elektrode. De bekleding van de electrode kan rutiel bevatten.
  • Rutielen groeien in het algemeen in Tweelingen. Een tweeling is één van de defecten die voor kunnen komen tussen twee kristallen in een metaal of mineraal. Bij een (coherente) tweeling is de rangschikking van de atomen aan weerszijden van een korrelgrens precies gespiegeld. De grensvlakenergie, en daarmee de totale vrije energie, is aan een korrelgrens van een tweeling aanzienlijk lager dan die aan een korrelgrens die ontstaan is wanneer kristallen van een willekeurige oriëntatie tegen elkaar aan groeien.
Steen Beschrijving
Rutiel Edelsteen Steven Universe Dutch Wikia
De rode edelsteen van de Rutiel Tweeling is gelegen op hun navel. De twee samengevoegde edelstenen vormen een omgekeerde kleine letter "Y" De kortere en langere segmenten van de edelsteen elk een eigen twee vlakken, evenwijdig aan hun segment.