Wikia

''Wie als Laatste uit Beach City is'' is de 6e aflevering van het 4e seizoen van Steven Universe.

Synopsis

Steven, Parel en Amethist gaan naar een rock concert.

Het verhaal

Amethist is heel blij omdat Fred haar meeneemt naar een rock concert. Helaas kan Fred niet. Steven en Parel willen met Amethist mee, en ze gaan met z'n drieën. Bij de Reuze Donut halen ze wat lekkers. Daar ziet Parel een onbekende dame. Ze wilt vragen waarom ze haar haren roze verft, maar ze loopt weg.

Parel, Steven en Amethist zitten in de auto, en ze weten allemaal wel dat die vrouw op Roos leek. Tijdens het rijden komen ze de vrouw weer tegen. Helaas gaat het stoplicht precies op rood wanneer de dame er langs is. Parel wilt niet stoppen, en rijdt door rood, richting de dame. Ze rijden te hard en de politie komt achter ze aan. Parel rijdt snel ergens achter en ze heeft de politie afgeschud.

Later komen ze bij het feest aan, en de mysterieuze vrouw is er ook. Parel loopt er heen, en maakt een praatje. Ze krijgt antwoord op haar vraag, en bedankt haar vriendelijk door te vertellen dat ze de mens en de Aarde heeft gered. Parel heeft ook nog een briefje gekregen, en Amethist legt uit dat het het nummer is van de vrouw. Steven en Amethist zijn heel trots op Parel.

Kenmerken

Personages

Objecten

Locaties

Muziek

Liedjes

Instrumentale liedjes

  • Onbekend